Hogyan vásárolj

1. Hogyan vásárolj?

2. Regisztráció / Adatmódosítás

3. Rendeléskövetés

4. Házhozszállítás futárszolgálattal

5. Rendelések személyes átvétele

6. Fizetési módok

7. Hűségprogram

8. Akciók, kedvezmények, kuponok


1. Hogyan vásárolj?


Termékek keresése, böngészése
A Petissimo webáruházban kényelmesen és könnyen megtalálhatod a termékeket amiket meg szeretnél vásárolni kedvencednek. Ha nem tudod, hogy pontosan mit szeretnél megrendelni a keresők és a különböző szempontok alapján történő szűrések segítségével könnyen rátalálhatsz a számotokra legmegfelelőbb termékekre.
Keresés kulcsszó alapján: Amennyiben tudod a keresett  termék nevét, kezdd el beírni az oldal tetején található kereső mezőbe. Segítünk megtalálni azzal, hogy a kereső már a beíráskor megmutatja azokat a termékeket, melyek nevében szerepel a kulcsszó. Ha nincs találat, a nagyító ikonra kattintva nem csak a névben való egyezés szerint kapod a listát, hanem a termék leírásában is keres a rendszer.
Keresés termék szűkítéssel: Ha nem tudod, hogy pontosan milyen terméket szeretnél venni, de tudod, hogy kedvenced mekkora, milyen életkorú és esetleg milyen márka érdekel, akkor az oldal tetején található Tápválasztó segítségével tudsz keresni. Itt nem csak az életkorra és méretre tudsz szűrni, hanem lehetőség van speciális összetételű tápok keresésére is! Amennyiben már egy kategóriát böngészel vagy a termékek egy listáját látod, a bal oldali szűrők segítségével is tovább tudod szűkíteni a találatokat, így könnyen megtalálod a neked megfelelő termékeket!
Katalógus böngészése: Amennyiben csak böngészni kívánsz a termékkatalógusban, akkor a felső menüsorban az egyes állatfajtákből kiindulva tudod ezt megtenni. Itt láthatod az összes termékkategóriát, amikbe rendezve találhatók az egyes állatfajtáknak kínált termékeink!
Amennyiben a keresés túl sok találatot adott, akkor a lista bal oldalán is van lehetőség tovább szűkíteni a találatokat, illetve lépkedni a találati listában. Itt adhatod meg, ha több terméket szeretnél egy oldalon látni.

Használd a Gyorsnézetet, ha nem szeretnél minden egyes termék oldalára belépni. Ezzel a funkcióval betekinthetsz a termék adataiba, beteheted a kosárba anélkül, hogy elhagynád a találati lista oldalt.

A részletes és gyorsnézeti oldalon elolvashatod a termék leírását, összetételét, használati útmutatóját, információkat kaphatsz a szállítási feltételekről, kedvencek közé teheted (esetleges későbbi vásárláshoz - ehhez regisztráció kell), illetve megnézheted, másoknak mi volt a tapasztalata az adott termékkel kapcsolatban. Minden termék oldalán láthatod, hogy az adott terméket a gyártó milyen kutyáknak, illetve macskáknak javasolja. Ez lehet életkor, illetve méret szerinti ajánlás, de speciális tápok esetén az összetétel alapján különböző betegségekre, allergiákra vagy éppen érzékenységre is lehet ajánlás. Ezeket kis színes piktogramokkal jelöljük, ahogy azt ezen a példán is láthatod:

Megrendelés feladása, vásárlás véglegesítése

Ha a terméket a kosárba tetted, választhatsz, hogy folytatod a vásárlást vagy kasszához lépsz. Ha folytatod a vásárlást, a korábban kiválasztott termék nem vész el, ugyanis mi a kiválasztott termékeket gyűjtjük a kosaradban, böngéssz nyugodtan tovább. Ha végeztél és fizetni szeretnél, akkor menj a kosárba. Itt még tudsz változtatni a rendeléseden, esetleg növelni a termékek darabszámát vagy esetleg kivenni egy terméket.

Ezen az oldalon tudod beváltani a kuponjaidat, amennyiben kaptál ilyet valamely akciónk keretében.

A fizetéshez klikkelj a "Rendelés feladása" gombra. Ezzel elindul a rendelési folyamat, melynek során meg kell majd adnod, hogy kérsz-e kiszállítást vagy személyesen szeretnéd átvenni a rendelésed, illetve milyen névre és címre állítsuk ki a számlát és hogyan szeretnél fizetni.

Amennyiben korábban már regisztráltál az áruházban (vásárlás során adtál meg jelszót), akkor add meg az e-mail címedet és a választott jelszavad. (Ha elfelejtetted a jelszavadat, akkor segítünk és küldünk ideigleneset!). Amennyiben még nem rendelkezel regisztrációval, nyomj a "Vásárlás regisztrációval" gombra vagy ha regisztráció nélkül szeretnél vásárolni, akkor nyomj a "Vásárlás regisztráció nélkül" gombra. A regisztációval kapcsolatos tudnivalókat itt olvashatod el.

Válaszd ki, milyen címre küldjük a megrendelést (akkor is adj meg címet ha személyesen szeretnéd átvenni a rendelést, ezt használhatod szállítási címnek is). Ha már rögzítettél korábban címet, adhatsz meg újat is vagy választhatsz a korábbiak közül. Ha más címre szeretnéd a számlát, mint a szállítást, akkor azt is itt adhatod meg, választhatod ki. Mindenképpen olyan mobiltelefonszámot adj meg, amin szükség esetén elérhetünk, illetve amin a futár is el tud érni a szállítás napján. Kizárólag mobiltelefonszámot tudunk elfogadni, hogy a szállítmányozási partnereink elérjenek ill. csomagautomata esetén a nyitáshoz megfelelő kódot szöveges üzenetbe el tudják küldeni részedre!

Fontos: Felhívjuk a figyelmedet, hogy a tévesen megadott adatok alapján kiállított számlát nem áll módunkban javítani!

Nem kötelező jelszót megadni! Ha megadsz egy jelszót, akkor automatikusan regisztrált felhasználó leszel és adataidat el tudjuk tárolni, részt veszel hűségpont rendszerünkben és számos szolgáltatást tudsz igénybe venni. Ha nem adsz meg jelszót, akkor is rendelhetsz, de legközelebb ismét meg kell adnod minden adatot és a regisztrált vásárlóknak szóló kedvezményekben sem részesülhetsz!

A következő lépésben tudod kiválasztani a megrendelésed átvételének módját. Ez lehet személyes átvétel vagy házhozszállítás. Ezekről később olvashatsz bővebben!

A következő oldalon megadhatod, hogy hogyan szeretnéd megrendelésed ellenértékét kiegyenlíteni. A lehetséges fizetési módokról alább olvashatsz.

Az utolsó oldalon ellenőrizheted adataidat, a megrendelt termékeket. Amennyiben futárszolgálattal kéred a szállítást, megadhatsz egy mobilszámot, melyre a futárszolgálat a szállítás napján küld egy SMS értesítőt, hogy mely órákban várható az érkezése. Ezen az oldalon írhatsz rövid üzenetet a futárnak, illetve nekünk, a vásárlással, illetve a szállítással kapcsolatban. Amennyiben fel szeretnéd használni a hűségpontjaidat, akkor ezt itt jelölheted és természetesen azt is láthatod, hogy az adott rendelésedhez mennyi hűségpontot fogsz kapni.

Ha mindent rendben találsz, akkor már csak a vásárlási feltételek elfogadása van hátra, majd a "Rendelés elküldése" gombbal véglegesítheted a rendelésedet.

Megrendelésedről egy tájékoztató e-mail-t küldünk, amiben majd minden információt megtalálsz. Ez nem számít a rendelés visszaigazolásának, ezt később fogjuk küldeni, amint feldolgoztunk a megrendelésed. A visszaigazolást általában munkaidőben 1 órán belül, de legkésőbb 4 órán belül megkapod. Amennyiben ez elmaradt, nem kaptad meg kérjük vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Az utolsó oldalon és e-mail-ben is megkapod a rendelésed azonosítóját (pl. HU-20120402-123456), amire később tudsz hivatkozni, ha érdeklődni szeretnél a csomagod után.

Amennyiben 48 órán belül nem kapsz a megrendelésedre visszaigazoló e-mail-t, rendelésedtől elállhatsz, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól.

Amennyiben a megrendelés leadását követően változtatni szeretnél a rendeléseden (termékeket hozzáadni, esetleg törölni), erre lehetőség van egészen addig, amíg a rendelés állapota "Új rendelés" vagy "Visszaigazolva". Ha a rendelés állapota "Csomagolás alatt" vagy "Szállítás alatt", akkor sajnos a csomag tartalmán módosítani nem áll módunkban. Rendelésed állapotát a "Rendelések" menüpontban tudod követni, amit a profil csíkon találsz. A rendelés esetleges módosításához vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

 

 


2. Regisztráció és adatmódosítás

Érdemes regisztrálni a Petissimo áruházában!

Gyorsan leszögezzük: nem kell regisztáció a vásárláshoz, anélkül is tudsz rendelést leadni! De megéri!

Amennyiben a személyes adatok megadásánál jelszót is megadsz (csak ennyit kell tenned ahhoz, hogy regisztrálj!), később sokkal egyszerűbben, kényelmesebben tudsz majd rendelést feladni, mivel eltároljuk a korábban használt szállítási és számlázási címeket, így ezeket nem kell minden egyes alkalommal megadnod.

Hűségpont gyűjtő programunkban csak regisztrált felhasználóink vehetnek részt. Minden termék megvásárlása után hűségpontokat írunk jóvá, mely pontokat későbbi vásárlásoknál fel tudsz használni.

Ha nem szeretnél egy terméket azonnal megrendelni, de érdekel, jelszóval belépve eltárolhatod kedvenceid között és később is megrendelheted.

Szóval, megéri! Ne feledd, csak egy jelszó, semmi több!

Facebook belépés

Amennyiben rendelkezel Facebook fiókkal és nem szeretnél külön jelszót észben tartani a Petissimo webáruházhoz, használhatod Facebook fiókodat a regisztrációhoz illetve belépéshez. Ehhez nem kell mást tenned, mint a "Regisztráció Facebook fiókkal" gombokra kattintva regisztrálsz a Facebook fiókoddal. Sikeres regisztráció után a belépésnél csak a Facebok gombra kell kattintanod!

Adatmódosítás

Amennyiben szeretnéd adataidat módosítani, például a szállítási címet vagy a jelszavadat, akkor ehhez először be kell jelentkezned e-mail címeddel és jelszavaddal a fejlécben található belépés fülön. Sikeres belépés után az fejlécben megjelenik az "Én Petissimo-m" menüpont, ahol minden a regisztrációdhoz tartozó funkció megtalálható. Itt tudod megnézni, hogy hűségpont egyenleged hogy áll, tudod kedvenc termékeidet módosítani, korábbi rendeléseidet megektinteni. Az "Adataim módosítása" menüpontban személyes adataidat tudod módosítani.

 


3. Rendeléskövetés

Amennyiben sikeresen feladtad a rendelésed (és megkaptad a rendelésed azonosítóját), később folyamatosan nyomon követheted aktuális állapotát.

Itt láthatod, hogy hol tartunk a feldolgozásban és azt is, hogy mikor került a futárszolgálathoz vagy jöhetsz-e érte a boltunkba.

 


4. Házhozszállítás futárszolgálattal

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Magyarország egész területére szállítunk, egységes díjszabással.

Ha rendelésed bruttó végösszege meghaladja a 15.999 Ft-ot, akkor a csomagot INGYEN szállítjuk házhoz!

Sőt! Amennyiben megrendelésed végösszege meghaladja a 20.000 Ft-ot, ajándékba 200 hűségpontot írunk jóvá!

Bővebb információk a hűségpont rendszerről

 

Szállítási és csomagolási díjtáblázat

Megrendelés bruttó végösszege Fizetendő (bruttó)
0 - 15 999 Ft 1 499 Ft
16 000 - 19 999 Ft INGYENES!
20 000 Ft felett INGYENES + 200 pont ajándékba

 * A házhoz szállítás díjszabása nem tartalmazza az esetlegesen felmerülő kezelési költségeket, amiről Fizetési módok pontban tájékozódhatsz részletesebben.

Mikor kapom meg a csomagot?

Minden termék oldalán megtalálod, hogy az adott terméknek mi a várható "Szállítási ideje". Ez azt jelenti, hogy az esetek nagy többségében a terméket ezen határidőn belül megkapod. Természetesen, közbejöhetnek rajtunk kívülálló események, melyek miatt ettől néha el kell térnünk, de ezt minden esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezzük feléd.

Amennyiben egy termék mellett a várható szállítási idő "1 munkanap" illetve látható a "Raktáron" jelzés, az azt jelenti, hogy a délután 15 óráig leadott rendelésbe foglalt terméket már a következő munkanapon kiszállítjuk. Amennyiben vidéki Pick Pack Pontra kéred az átvételt a szállítási határidő 2 munkanapra módosul!

Ki fogja kiszállítani a rendelésemet?

Házhozszállítás futárszolgálattal

A megrendeléseket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futárszolgálat szállítja házhoz, jellemzően hétköznaponként 8 és 17 óra között illetve Budapest egyes kerületeibe (IX, XI, XIX, XX, XXI, XXII, XXIII) most már a Petissimo saját futára kézbesíti a megrendeléseket, mostantól környezetbarátabb módon, kartondoboz és extra csomagolóanyag nélkül, hiszen környezetünk megóvása mindannyiunk közös felelőssége. Kérjük, olyan szállítási címet adj meg, ahol a csomag 8 és 17 óra között sikeresen kézbesíthető. Telefonos elérhetőséghez szintén olyan telefonszám megadását javasoljuk, ahol napközben elérhető vagy.

A csomag érkezéséről és a szállítás részleteiről a szállítás előtt minden esetben tájékoztatjuk Vásárlóinkat!

A futár cég alkalmazottai alapesetben a csomagokat a bejáratig szállítják. Ez családi házak esetén a kertkaput, társasházak esetén a lakás ajtaját jelenti. Természetesen meg lehet kérni a futárt adott esetben, hogy segítsen például telken belül beszállítani (garázsba, tárolóba stb.), de ez hivatalosan nem tartozik a munkakörükbe, ezért ezt kérjük egyénileg intézzétek a futárral.

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy. Az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz egy diszpécsertől a csomagod felől. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre és a megrendelést töröljük.

A rendelés során a "Megjegyzés a futárnak" rovatba írhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható cím esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást, amely alapján a futár könnyebben odatalál. A kapucsengő számának megadásával is sokat segíthetsz!

GLS futárszolgálat esetén, amennyiben kérsz SMS értesítést (megrendelési folyamat utolsó lépése), akkor a futárszolgálat a szállítás napján, reggel küld egy SMS-t, amelyben benne lesz egy 3 órás időintervallum, hogy várhatóan mikor fog a futár megérkezni.

Petissimo futárszolgálat esetén tájékoztatunk a kézbesítés napjáról, amint átadásra került csomagod a saját futárunknak és a kézbesítés napján egy újabb értesítést küldünk, amint felvette csomagodat futárunk. A Petissimo futárszolgálat által kézbesített csomagok után ügyfélszolgálatunknál érdeklődhetsz az elérhetőségek egyikén.

A feladott csomag csomagszámát mind e-mail-ben, mind az értesítő SMS-ben megkapod, ezen a számon hivatkozhatsz a csomagodra, ha problémád akad.

 

Petissimo saját futárszolgálat elérhetőségei:

Budapest egyes kerületeibe (IX, XI, XIX, XVIII, XX, XXI, XXII, XXIII) most már a Petissimo saját futára kézbesíti a megrendeléseket, mostantól környezetbarátabb módon, elektromos autóval, kartondoboz és extra csomagolóanyag nélkül, hiszen környezetünk megóvása mindannyiunk közös felelőssége. Kérjük, olyan szállítási címet adj meg, ahol a csomag 8 és 17 óra között sikeresen kézbesíthető. Telefonos elérhetőséghez szintén olyan telefonszám megadását javasoljuk, ahol napközben elérhető vagy.

Központi telefonszámunk: +36 (1) 999-4630

Központi email címünk: info@petissimo.hu


GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. elérhetőségei
:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.GLS

+36-29-88-67-00

info@gls-hungary.com

A következő oldalon Interneten is nyomonkövetheted csomagod (a csomagszámot a kiszállítást megelőző napon küldjük el).

GLS csomagkereső

 

Átvétel Pick Pack Pont-on

Pick Pack Pontok Magyarország több mint 190 városában vannak. Az Inmedio és a Relay üzletek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáinvalamint a főbb közlekedési csomópontoknál: MÁV, BKV, Volán társaságok, Budapest Airport –, hétfőtől vasárnapig 08:00-20:00 óra közötti nyitva tartással. Szintén átvevőpontokkal rendelkező partnerek: Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax hálózat üzletei –valamint a Co-op Star hálózat boltjai. A MOL, OMV, Avanti és Avia töltőállomások akár 00:00-24:00 órás nyitvatartási idejükkel, az autóval közlekedőknek, vagy az éjszakáig dolgozóknak jelenthetnek megoldást. A több mint 500 Pick Pack Pont bármelyikén történő átvétel ötvözi a személyes átvétel és a futáros kézbesítés előnyeit. Rendelését becsomagolva veheti át a kiválasztott ponton, a csomag megérkezéséről szóló értesítést követő 7 munkanapon belül, bármely napon 8 és 20 óra között. A Pick Pack Pontokon a készpénzes fizetés mellett a megjelölt üzletekben bankkártyával történő fizetésre is lehetőség van.

 

Átvétel FoxPost automata csomagátvételi pontokon

A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Ha megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap a futárra várnod. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni.  

Csomagodat 14 napon belül a webshop kondíciói szerint visszaküldheted. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.

Az automaták listáját és további információt itt találsz: FOXPOST automaták


Átvétel GLS CsomagPont-on

Magyarországon több mint 1000 GLS CsomagPont üzemel. A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatóak, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb csomagpont hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni kívánó ügyfeleket. A GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitvatartási idejét. A GLS CsomagPontokon a készpénzes fizetés mellett az üzletekben bankkártyával történő fizetésre is lehetőség van.

Térképes GLS CsomagPont kereső >>

 

Átvétel GLS Csomagautomata átvételi pontokon

Magyarországon több mint 280 GLS Csomagautomata üzemel. A GLS Csomagautomaták jól megközelíthető helyeken találhatóak, például bevásárlóközpontoknál, benzinkutaknál vagy egyéb forgalmas üzletek közelében. A GLS Csomagautomaták, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni kívánó ügyfeleket a hét minden napján, éjjel nappal átvehető a kézbesített csomag. A GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitvatartási idejét. A GLS csomagautomata esetén kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség.

Térképes GLS CsomagPont kereső >>

 


5. Rendelések személyes átvétele

Címünk: 1097 Budapest Táblás utca 36 "E" épület - a parkolás INGYENES!

Csomagpontunk: Primavet gyógyszer- nagykereskedelmi Kft. (1097 Budapest, Táblás utca 36.)

FONTOS: Budapesti raktárunk átvételi pontként működik, de lehetőséget biztosítunk a helyszíni vásárlásra is, de üzletünkben kizárólag szűkített szortiment áll rendelkezésre.

Amennyiben a termékek kiválasztásában, megrendelésében segítségre van szükséged, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mail-ben! Személyes átvétele esetén is kérjük, hogy ellenőrizd a megrendelt termék/ek fizikai állapotát és amennyiben sérült terméket találsz, akkor jelezd kollégánknak és ne vedd át.

Amennyiben a megrendelés feladásakor a személyes átvételt választod, amint minden termék megérkezett és összeállt a csomag, mi küldünk egy értesítő e-mailt, hogy jöhetsz a termékekért. A foglalt rendeléseket személyes átvétel esetén 10 napig tudjuk tartani, azután töröljük, ezért kérünk, minél hamarabb vedd át!

Személyes átvételre hétköznap 8 és 16:30 óra között van lehetőség. Átvételi pontunkon készpénzben, vagy bankkártyával illetve előre átutalással tudsz fizetni. Az átvételi pont közelében az alábbi címen található ATM: Táblás u. 32. alatt OTP ATM található.


Személyes átvétel Petissimo csomagponton

A csomagpontok kizárólag átvételi pontként működnek. Az interneten NEM megrendelt termékek megvásárlására, böngészésére, kipróbálására sajnos nincs lehetőség. Amennyiben a termékek kiválasztásában, megrendelésében segítségre van szükséged, kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mail-ben.

Amennyiben ezt az átvételi lehetőséget választod, akkor kizárólag előre fizetéssel (banki átutalás vagy online bankkártyás fizetés) tudod megrendelésedet véglegesíteni.

Amint megrendelésed átvehető az általad kiválasztott Petissimo csomagponton, mi küldünk egy értesítő e-mailt, hogy jöhetsz a termékekért. Előzetes tájékoztatásként a rendelés feladása során jelezzük a várható szállítás idejét. A foglalt rendeléseket személyes átvétel esetén 10 napig tudjuk tartani, azután töröljük, ezért kérünk, minél hamarabb vedd át!

Csomagpontok Budapesten:

• Budapest VII. kerület - Primavet Egyetemi Állatpatika

Cím: 1078 Budapest, István utca 9.

Nyitvatartási idő:

Hétfőtől-péntekig: 9-17 óráig
Szombat: 9-14 óráig

Vasárnap: ZÁRVA

• Budapest XIV. kerület - Primavet Állatpatika és Pet Shop

Cím: 1142 Budapest, Komáromi út 35-37.

Nyitvatartási idő:

Hétfőtől-péntekig: 8-17 óráig

Szombat, vasárnap: ZÁRVA

Csomagpont Nyíregyházán:

• Nyíregyháza - Állatkórház Patika és Petshop

Cím: 4551 Nyíregyháza-Oros, Nyíregyházi út. 6/a.

Nyitvatartási idő:

Hétfőtől-péntekig: 8-17 óráig

Szombat, vasárnap: ZÁRVA

Csomagpont Szekszárdon:

• Szekszárd - Tolnagro Állatpatika és Petshop

Cím: 7100 Szekszárd, Rákóczi utca 142-146.

Nyitvatartási idő:

Hétfőtől-péntekig: 8-17 óráig

Szombat, vasárnap: ZÁRVA

 


6. Fizetési módok

ONLINE Bankkártyás fizetés (Borgun)

A megrendelt termékek ellenértékét a megrendelés során azonnal, bankkártyával is kifizetheted. A biztonságos bankártyás fizetést a Borgun és az B-Payment Zrt. szavatolja. Használhatsz MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro kártyákat – utóbbit csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi –, valamint internetes használatra alkalmas webkártyát. Adataid mindvégig tökéletes biztonságban lesznek, mivel a fizetés a Borgun titkosított oldalán történik. Kártyaadataidat kizárólag a Borgun kezeli a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon, webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást. A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakcióazonosítót – ez a szám azonosítja a bankod felé a kártyás fizetést. 

A bankkártyás fizetés a következőképpen történik:

  • a webáruház oldalán kiválasztod az árut
  • a Pénztárnál megadod a szállítási módot, illetve a bankkártyás fizetési módot, majd megnyomod a "Megrendelem!" gombot
  • ezt követően átkerülsz a Borgun biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol megadod a kártyaadatait
  • ezt követően (még mindig a Borgun oldalán) a "Fizetés" gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót – a bank ilyenkor ellenőrzi az adatokat, ez néhány másodperc alatt lezajlik
  • a fizetést követően visszatérsz a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kapsz

A sikeres tranzakciót követően (a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadása után) a Borgun elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru ellenértékével. A tranzakció sikertelennek minősül, amennyiben nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára vagy a böngésző "Vissza/Back" , illetve a "Frissítés/Refresh" gombjára kattintasz, esetleg bezárod a böngésző ablakot, mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba. Ha a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

Bővebb információt a bankkártyás fizetésről itt olvashatsz!


ONLINE Bankkártyás fizetés (SimplePay)

A megrendelt termékek ellenértékét a megrendelés során azonnal, bankkártyával is kifizetheted. A biztonságos bankártyás fizetést az OTP Mobil Kft. szavatolja. Használhatsz MasterCard, VISA, VISA Electron, kártyát – utóbbit csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi – valamint internetes használatra alkalmas webkártyát. Adataid mindvégig tökéletes biztonságban lesznek, mivel a fizetés a SimplePay titkosított oldalán történik. Kártyaadataid kizárólag a OTP Mobil Kft. kezeli a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon, webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást. A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakcióazonosítót – ez a szám azonosítja a bankod felé a kártyás fizetést. 

A bankkártyás fizetés a következőképpen történik:

  • a webáruház oldalán kiválasztod az árut
  • a Pénztárnál megadod a szállítási módot, illetve a bankkártyás fizetési módot, majd megnyomod a "Megrendelem!" gombot
  • ezt követően átkerülsz a SimplePay biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol megadod a kártyaadatait
  • ezt követően (még mindig a SimplePay oldalán) a "Fizetés" gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót – a bank ilyenkor ellenőrzi az adatokat, ez néhány másodperc alatt lezajlik
  • a fizetést követően visszatérsz a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kapsz

A sikeres tranzakciót követően (a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadása után) az OTP Mobil Kft. elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru ellenértékével. A tranzakció sikertelennek minősül, amennyiben nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára vagy a böngésző "Vissza/Back" , illetve a "Frissítés/Refresh" gombjára kattintasz, esetleg bezárod a böngésző ablakot, mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba. Ha a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

Bővebb információt a bankkártyás fizetésről itt olvashatsz!

 

Fizetés az áru átvételekor (utánvét) - Bruttó 299 Ft

Amennyiben házhozszállítást választottál, lehetőség van utólagos, készpénzes és bankkártyás fizetésre is a futárnál. Ebben az esetben a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned a rendelés ellenértékét. A futárszolgálatnak az átvételkor készpénzben és bankkártyával is lehet fizetni. American Express kártyával nem lehetséges a futárnál történő fizetés.

Utánvétes fizetési módnál Webáruházunk kezelési költséget számíthat fel, amelyről a megrendelés leadása során, a weboldalon tájékoztatja a vásárlót. Webáruházunk utánvét-kezelési költsége bruttó 299 Ft, amelyről a vásárlót tájékoztatjuk a rendelés feladása közben.

 

Fizetés banki előre utalással

Ha nem szeretnél sem készpénzzel fizetni, sem bankkártyával, lehetőség van banki utalásra. Ebben az esetben a rendelés végösszegét a csomag kiszállítása, illetve személyes átvétel esetén az átvétel előtt, előre kell átutalni a Petissimo Kft. bankszámlájára. Kérjük, hogy az utalás " Közlemény/megjegyzés" rovatába írd bele a rendelés azonosítóját és a nevedet, hogy ne kallódjon el az utalásod. Amint megérkezik hozzánk a csomag ellenértéke, mi e-mail-ben értesítünk, hogy mikor megy a futár, illetve mikortól tudod átvenni az árut.

Utalási információk:

Petissimo Kft.

OTP Bank Zrt.

számlaszám: 11742348-20018834

 

Fizetés kedvezményes kuponnal (csak on-line rendelés leadása esetén)

Amennyiben kedvezményes kupont szeretnél felhasználni a fizetéshez, erre a fizetés menüpontban van lehetőséged. Egy vásárlás alkalmával csak egy kupon használható fel, és kupont érvényesíteni csak házhozszállítás esetén tudsz, személyes átvételnél erre nincs lehetőség.

 


7. Hűségprogram

 

A hűségpont rendszer lényege, hogy minden megvásárolt termék után ún. hűségpontokat írunk jóvá minden regisztrált vásárlónknak. A jóváírt hűségpontokat folyamatosan lehet gyűjteni és későbbi vásárlásoknál fel lehet használni.

1 hűségpont 1 Ft-ot jelent

Minden termék mellett láthatod, hogy a termék megvásárlása esetén mennyi hűségpontot kaphatsz. A rendelések feladásánál pedig összesítve fogod látni, hogy az adott termékek megrendelésével mennyi hűségpont jár.

Hűségpontjaidat bármikor meg tudod nézni, ellenőrizni tudod, hogy egyenleged hogy áll. Ezt, a sikeres belépés után, az alsó profil csíkban a "Hűségpontjaim" menüben találod meg.

A hűségpontokat a rendelés feladása során válthatod be. Miután kiválasztottad a fizetési módot, az ellenőrzés oldalon található egy hűsépontok felhasználására vonatkozó rész. Itt csak be kell pipálnod, hogy fel akarod használni a pontjaidat az aktuális vásárláshoz és így a végösszeg automatikusan csökken.

A hűségpontok készpénzre nem válthatóak!

Fontos tudnivalók a hűségpontokkal kapcsolatban:

1. Minden - és kizárólag - interneten leadott megrendelés után jár hűségpont

2. Egy rendeléshez tartozó hűségpontok akkor lesznek jóváírva, ha a termékek át lettek véve és a számla ki van egyenlítve. Ez a folyamat utánvétes rendelések esetén az átvételt követő néhány nap alatt meg van, sajnos bankkártyás és banki átutalásos rendelések esetén ez minden esetben a következő naptári hónap elején történik csak meg. Személyes átvétel esetén természetesen a jóváírás az átvétel napján megtörténik.

3. Minden megszerzett hűségpont a jóváírástól számított 6 hónapig érvényes, ezután érvényét veszti. Természetesen, nem a teljes hűségpont egyenlegedről van szó, hanem csak mindig azokról a pontokról, amelyeket 6 hónapja írtunk jóvá.

4. Egy megrendeléshez hűségpontot csak a megrendelés végösszegének maximum 10%-os értékében lehet felhasználni és maximum annyit, amennyi levonásával nem emelkedik a szállítási költség. A többi megmaradt hűségpontot későbbi rendeléseidnél tudod beváltani.

 


8. Akciók, kedvezmények, kuponok

A Petissimo.hu oldalon, hírlevélben, más felületen megjelenő, de a Petissimo.hu áruházra vonatkozó reklámban feltüntetett akciók, kedvezmények, kuponok és vásárlási utalványok alapesetben nem összevonhatóak. Minden vásárlás során csak egy féle kedvezmény érvényesíthető.

Ez a korlátozás nem vonatkozik a hűségpontok felhasználására, valamint olyan akciókra, ahol a többes felhasználás külön engedélyezve van.