Gyakori kérdések

Mielőtt felveszed ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, szánj néhány percet rá és olvasd át először a Vásárlási tudnivalókat, majd az alábbi, leggyakrabban feltett kérdéseket, hátha azonnal megtalálod a választ problémádra.

Amennyiben továbbra is vannak megválaszolatlan kérdéseid, ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot!

 

 

 

 


Nem tudok bejelentkezni a korábban megadott jelszavammal

Feltétlenül kell-e regisztrálnom magam az oldalon ahhoz, hogy vásároljak?

Lehetséges-e személyesen átvenni a megrendelt termékeket?

Vidéken lakom, kiszállítják ide is a csomagokat?

Miért nem tudom felhasználni a rendelésemhez járó hűségpontokat?

A termékeknél feltüntetett árak nettó vagy bruttó árak?

Megváltozott az e-mail címem, mit tegyek?

Nem kaptam vagy nem találom a számlát a csomagban


Nem tudok bejelentkezni a korábban megadott jelszavammal

Amennyiben nem sikerül a belépés, e-mail címed megadásával kérhetsz újat. Amennyiben nem emlékszel az e-mail címedre, amit korábban használtál, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Feltétlenül kell-e regisztrálnom magam az oldalon ahhoz, hogy vásároljak?

Nem. Megújult áruházunkban tudsz vásárolni anélkül, hogy adatidat tároljuk. Javasoljuk viszont, hogy mégis csak regisztrálj, mivel így számos olyan kedvezményben és szolgáltatásban részesülsz, amit egyébként nem kapnál meg. Ehhez csak egy jelszót kell megadnod a vásárlás során és máris részt veszel hűségpont rendszerünkben vagy éppen használhatod a kifogyásértesítőnket. Ne feledd, csak egy jelszó a különbség!

 

Lehetséges-e személyesen átvenni a megrendelt termékeket?

Igen. Személyes átvételre is van lehetőség budapesti raktárunkban.

Bővebb információ a személyes átvételről itt található!

 

Vidéken lakom, kiszállítják ide is a csomagokat?

Igen. Cégünk az egész ország területére, a legkisebb faluba is szállít házhoz megrendeléseket. 9 000 Ft felett ráadásul ezt ingyenesen szolgáltatjuk.

Bővebb információk a házhozszállítással kapcsolatban

 

Miért nem tudom felhasználni a rendelésemhez járó hűségpontokat?

Minden hűségpontot azután tudsz vásárlásra felhasználni, amikor a rendelésedet lezárjuk. Ez azt jelenti, hogy te átvetted a megrendelt termékeket és az ellenértéket kifizetted és ez mi meg is kaptuk. Ez akár napokig is eltarthat, míg minden információ befut hozzánk. Addig az adott rendeléshez tartozó hűségpontok fel vannak függesztve. A korábban már jóváírt hűségpontok természetesen ez alatt is felhasználhatók.

Bővebb információ a hűségprogramról

 

A termékeknél feltüntetett árak nettó vagy bruttó árak?

Igen! Minden, az oldalon feltüntetett ár az ÁFA-t tartalmazza!

 

Megváltozott az e-mail címem, mit tegyek?

Amennyiben megváltozott az e-mail címed és regisztrált vásárlónk vagy, lépj be a régi e-mail címeddel és jelszavaddal az oldalra, majd alul, a profilcsíkon az Adataim menüben meg tudod változtatni az újra. Fontos, hogy a változtatás után, a következő belépéskor már csak az új e-mail címeddel fogsz tudni belépni!

 

Nem kaptam vagy nem találom a számlát a csomagban

A kiküldött csomaghoz minden esetben csatolunk számlát (minden esetben ÁFA-s számla!), ami egyben a fuvarlevél is. Ezt a csomag tetején vagy oldalán található átlátszó, csomagkísérő tasakban találhatjátok meg.